SERVICII DE ASISTENTA PE LINIE DE VIZE SI IMIGRARE

Intr-o economie globala, apar tot mai frecvent cazuri in care conducerea sau personalul companiilor efectueaza deplasari externe sau primesc vizite ale partenerilor de afaceri si reprezentantiilor propriilor sucursale din strainatate. Legislatia complexa si restrictiva din Romania genereaza insa numeroase dificultati in gestionarea activitatilor pe linia obtinerii vizelor sau a imigratiei, firmele confruntandu-se deseori cu intarzieri si chiar esecuri.

Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor, “X-PAT Advisory Services” si-a propus sa ofere servicii complete de asistenta pe linie de imigratie, care presupun parcurgerea intregului lant de activitati, de la depunerea cererii de viza si pana la obtinerea permisului de sedere.

Experienta personalului si a colaboratorilor nostri externi permite clientilor sa evite sau minimizeze problemele si intarzierile intampinate in obtinerea de vize, autorizatii de munca si permise de sedere. “X-PAT Advisory Services” depune toate eforturile pentru a solutiona problemele intampinate pe linie de imigratie si, concomitent, sa se conformeze cu legislatia in vigoare aplicabila in acest domeniu.

Serviciile oferite nu se rezuma la simpla prezentare a prevederilor legislative in materie sau depunerea documentatiilor la autoritati, ci presupun identificarea nevoilor reale ale clientului, imaginarea tuturor soluţiilor posibile pentru o situaţie data de client, stabilirea de comun acord a celei mai potrivite variante de urmat, precum si atingerea obiectivelor propuse.

Acest fapt se datoreaza experientei dobandite de specialistii nostri, care au activat in medii guvernamentale cu atributii pe linie de imigratie, companii multinationale de consultanta si mari case de avocatura.

Asistenta pe linie de vize si imigratie vizeaza obtinerea de:

  • vize pe termen scurt (afaceri, vizita, turism, alte scopuri) pentru cetateni din state non UE;
  • vize de lunga sedere pentru cetateni din state non UE in scop de angajare in munca, desfasurarea de activitati comerciale, economice sau profesionale, numire ca administrator de firma, reintregire a familiei, studii, activitati umanitare sau religioase;
  • avize (adeverinte/comunicari) pentru reintregirea familiei;
  • certificate de recunoastere a diplomelor de studii;
  • autorizatii de munca;
  • permise de sedere;
  • certificate de inregistrare pentru cetatenii UE/SEE;
  • carti de rezidenta pentru membrii de familie din afara UE/SEE ai unui cetaten din UE/SEE;
  • certificate constatatoare;
  • scrisori din partea Oficiului National al Registrului Comertului in vederea procurarii adeverintelor privind plata asigurarilor medicale/sociale obligatorii;
  • asigurari medicale private;
  • certificate de atestare fiscala;
  • certificate E-101;
  • traduceri legalizate;

De asemenea, mai sunt oferite servicii precum:

  • notificarea autoritatilor locale in legatura cu inceperea/incheierea activitatii in Romania;
  • insotirea persoanelor la autoritati/notari publici pentru efectuarea demersurilor legale privind obtinerea actelor solicitate.

Servicile prezentate sunt cu titlu informativ. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.